فروش ظروف پلاستیکی
خانه / بطری / قیمت خرید بطری نیم لیتر

قیمت خرید بطری نیم لیتر

بطری دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشد که بر حسب نیاز بازار طراحی و تولید می گردند و هر کدام از آنها با کیفیت های مختلفی همراه می باشند، بطری نیم لیتری یکی از نمونه‌ های این محصول در بازار داخلی می باشد که از کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار می‌ باشد و جزو نمونه‌ های درجه یک در بازار معرفی می گردد، قیمت خرید بطری نیم لیتری با توجه به نوع، جنس و کیفیت محصول متغیر می باشد.

قیمت خرید بطری نیم لیتر

انواع مدل بطری نیم لیتر

انواع مدل بطری نیم لیتر بطری به محصولی کاربردی و مفید گفته می شود که عمدتاً برای نگهداری از مواد غذایی مختلف به ویژه مایعات گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد و بر همین اساس دارای تنوع بسیار زیادی بوده و با جنس، کیفیت و حجم های مختلفی تولید و عرضه می گردد.

بطری نیم لیتری یکی از نمونه‌ های عرضه شده در بازار داخلی می باشد که با دارا بودن کیفیت های بسیار خوبی که دارد توانسته از بازار خرید و فروش ویژه ای برخوردار گردد و علاوه بر آن با طرح‌ ها و مدل‌های مختلف و متنوعی نیز تولید شود.

از انواع مدل بطری نیم لیتری می توان به نمونه های استوانه ای، بطری دایره ای، بطری شیشه ای، بطری پلاستیکی و نمونه‌های مختلف دیگر اشاره کرد که هر کدام از آنها دارای کیفیت و تنوع بسیار زیادی بوده و با توجه به موارد مصرف و کاربرد های بسیار خوبی که دارا می باشند در اختیار بسیاری از واحدهای تولید کننده به ویژه در صنایع غذایی قرار می گیرند.

انواع مدل بطری نیم لیتری برای صنایع غذایی، دارویی و غیره قابل استفاده می باشند و عمدتاً از آنها برای مواد غذایی همچون آبلیمو، آبغوره، آبمیوه و نوشیدنی های مختلف و متفاوتی استفاده می گردد.

تنوع زیادی که در این محصول وجود دارد بر بازار فروش آن نیز تاثیر گذاشته و سبب شده تا واحدهای مصرف‌ کننده بتوانند از نمونه های مختلف و متنوع آنها بر حسب نیاز خود استفاده نمایند.

مرکز تولید بطری نیم لیتر

مرکز تولید بطری نیم لیتر مرکز تولید بطری نیم لیتری که از دستگاه های مرغوب و با کیفیت و علاوه بر آن از مواد درجه یک در طراحی و تولید این محصول استفاده می کند نمونه های بسیار زیبا و متنوعی از آنها را تولید کرده و در اختیار بازار فروش قرار می‌ دهد و از این طریق توانسته امکان خرید و سفارش را برای صنایع مصرف کننده فراهم نماید.

این مرکز تولید کننده با توزیع بطری های تولید شده آنها را به شیوه های مختلفی در اختیار بازار فروش قرار می دهد و از این طریق امکان خرید و سفارش را برای سایر صنایع مصرف کننده فراهم می کند.

این سایت به عنوان فروشنده بطری نیم لیتری می باشد که نمونه های مختلف و متنوعی از آنها را با کیفیت و قیمت عالی در معرض فروش قرار داده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

بطری ورساچ 900 سی سی دهانه 28

بطری ورساچ ۹۰۰ سی سی دهانه ۲۸

بطری‌های پت یا (PET (Polyethylene Terephthalate) از جمله بطری‌های پلاستیکی رایج هستند که برای بسته‌بندی …

دیدگاهتان را بنویسید