فروش ظروف پلاستیکی
خانه / بطری پلاستیکی / بطری حلالی / خرید اینترنتی بطری حلالی ۶۰ میلی لیتر دهانه ۲۸
بطری حلالی 60 میلی لیتر

خرید اینترنتی بطری حلالی ۶۰ میلی لیتر دهانه ۲۸

بطری حلالی ۶۰ میلی لیتر دهانه ۲۸ میلیمتر به صورت اینترنتی از طریق این سایت با پایین ترین قیمت خرید و فروش می شود، جهت خرید آنلاین و حتی فروش بطری حلالی می توانید از این سایت بازدید نمایید.

بطری حلالی ۶۰ میلی لیتر از سری بطری های پلاستیکی می باشد که در کشور توسط شرکت های تولید کننده ایرانی با مواد پت و پریفرم تولید می شود.

بطری حلالی ۶۰ میلی لیتر سایز دهانه ای که دارد ۲۸ میلیمتر می باشد و همانند سایز دهانه بطری های معمولی می باشد و از درب های معمولی جهت پلمپ کردن محصول مورد نظر با بطری استفاده خواهد شد.

بطری حلالی در حجم های ۶۰ میلی لیتر و ۱۲۰ میلی لیتر تولید می گردد که برای بسته بندی سری محصولاتی مناسب می باشد که ساختار محصول به این صورت می باشد که باید در حجم پایین بسته بندی و به بازار عرضه شود.

سایت های اینترنتی فعال در این زمینه در جهت خرید و فروش انواع بطری پلاستیکی پت حلالی و سایر بطری های پلاستیکی با بهترین کیفیت و مرغوبیت با پایین ترین قیمت در حال فعالیت هستند.
جهت خرید و فروش بهترین بطری پلاستیکی می توانید از طریق این سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا اگر تولیدکننده هستید به راحتی با ساختار فروش مدرن و نوین میزان درآمد زیادی را داشته باشید و اگر هم خریدار هستید بتوانید با قیمتی مناسب از تامین کننده دست اول جنس مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بطری حلالی 60 میلی لیتر

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

فروش عمده بطری 120 میلی لیتر

بازار فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر وزن ۱۲ گرم حلالی

فروش عمده بطری ۱۲۰ میلی لیتر با وزن ۱۲ گرم حلالی را از طریق بازار …