فروش ظروف پلاستیکی
خانه / بطری پلاستیکی / بطری پلاستیکی بزرگ / خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ
خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ
خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ

خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ

خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ را می توانید از طریق سایت های اینترنتی به صورت آنلاین با قیمت مناسب خریداری نمایید.

منظور از بطری های پلاستیکی بزرگ بطری هایی می باشند که در حجم های یک لیتری، دولیتری، ۱/۵ لیتری و حتی ۷۰۰ و ۹۰۰ سی سی تولید می شوند.

از بطری های پلاستیکی امروزه استفاده های مختلفی می شود که بسته بندی نوشیدنی ها مختلف اعم از نوشابه، دلستر، دوغ، عرقیجات و سایر نوشیدنی های دیگر استفاده خواهد شد، بهترین نوع بطری پلاستیکی بطری هایی می باشند که با مواد پت تولید می شوند این ماده دارای ویژگی هایی نظیر مقاوم و دوام بالا را به همراه خواهد داشت.

خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ را می توانید از طریق سایت های اینترنتی به صورت عمده خریداری نمایید، جهت سفارش انواع بطری پلاستیکی می توانید با کارسناسان فروش این سایت تماس بگیرید.

قیمت بطری پلاستیکی 1.5 لیتری

قیمت بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری

برای خرید بهترین بطری به شما پیشنهاد می شود که مطلب زیر را به طور کامل بخوانید.

قیمت بطری پلاستیکی ۱٫۵ لیتری در کارخانه آراد پلاستیک با توجه به نوسانات بازار متغییر است. در ادامه با برخی از عوامل موثر بر قیمت بطری های پلاستیکی آشنا می شوید:

  1. نوع مواد اولیه:

   – نوع پلاستیک مورد استفاده برای ساخت بطری می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. برخی از پلاستیک‌ها با کیفیت بالا ممکن است با اندکی افزایش قیمت روبرو شوند.

  1. طراحی و شکل:

   – طراحی خاص یا ویژگی‌های خاص در بطری می‌توانند به عنوان عوامل افزایش قیمت باشد. اگر می خواهید بطری برای بسته بندی محصول شما به صورت سفارشی باشد باید با واحد فروش تماس گرفته و سفارش مدل و طرح دلخواه خود را مشخص کنید. بعد از سفارش محصول طرح های پیشنهادی برای شما فرستاده میشود در صورت تایید بطری یا ظرف بسته بندی مورد نظر از جنس پلاستیک سفارش داده می شود. بطری های سفارش با اندکی افزایش قیمت مواجه هستند. مثلا بطری طرح الماس با بطری ساده از نظر قیمت با هم اختلاف دارند. اما تمام محصولات آراد پلاستیک از کیفیت بالایی برخوردار است.

  1. برند:

   – برند معروف بطری ممکن است اثر مستقیم بر قیمت داشته باشد. برندهای مشهور و اعتبار دار با طرح های سفارش برای محصول خود از اندکی افزایش قیمت برخوردار شوند.

  1. تعداد تولید:

   – حجم تولید بطری‌ها نیز می‌تواند تاثیر مستقیمی بر قیمت داشته باشد. تولید انبوه ممکن است هزینه‌ها را کاهش دهد و در نتیجه قیمت را نیز کاهش دهد.

۵٫قیمت مواد اولیه:

   – نوسانات در قیمت مواد اولیه پلاستیک می‌تواند تاثیر مستقیم بر قیمت بطری داشته باشد. ظروف پلاستیکی را با مواد اولیه پت تهیه می کنند. اگر در هنگام خرید مواد اولیه برای تولید بطری های پلاستیکی با قیمت بالا خریداری شوند، در نتیجه قیمت بطری یا ظرف بسته بندی تولید شده با افزایش قیمت مواجه خواهد شد. 

  1. شرایط بازار:

   – شرایط بازار مانند تقاضا و عرضه، رقابت در بازار و شرایط اقتصادی ممکن است بر قیمت بطری های پلاستیکی تاثیر گذار باشند.

هر کدام از این عوامل می‌توانند به تنهایی یا در ترکیب با یکدیگر، بر قیمت بطری‌های پلاستیکی ۱٫۵ لیتری تاثیر بگذارند. برای خرید بهترین بطری می توانید با ما در تماس باشید.

قیمت بطری پلاستیکی 1 لیتری

قیمت بطری پلاستیکی ۱ لیتری

قیمت بطری پلاستیک ۱ لیتری مانند بطری های پلاستیکی دیگر با نوسانات قیمت مواجه است. برای اطلاع از قیمت بطری پلاستیکی ۱ لیتری می توانید با شماره مندرج در صفحه کارخانه آراد پلاستیک در تماس باشید. مطمئن باشید ک کارخانه آراد پلاستیک بطری و ظروف بسته بندی را با کیفیت بالا به بازار عرضه می کند. بطری ها و ظروف بسته بندی در کارخانه آراد پلاستیک علاوه بر عرضه به بازار های داخل به بازارهای خارج نیز صادر می شود. دلیل صادرات کارخانه پلاستیکی کیفیت بالا و رعایت استانداردهای کیفیتی است. 

بطری هایی که در آراد پلاستیکی تولید می شود همه قابل بازیافت می باشند. یکی از ویژگی هایی که در آراد پلاستیک رعایت می شود دوستداری و اولویت ظروف بسته بندی با استانداردهای بین المللی است. زیرا محیط زیست برای بزرگترین تولید کننده ظروف پلاستیکی مهم است.

برای دیدن نمونه های تولیدی برای خرید بهترین بطری از آراد پلاستیک می توانید با مجموعه بزرگ پلاستیکی تماس بگیرید. ویترین فروشگاهی آنلاین آراد پلاستیک نیز نمونه های تولیدی مشابه را در وب سایت خود دارد.

خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ

نتیجه گیری

برای خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ می توانید با کارخانه آراد پلاستیک به صورت مستقیم تماس داشته باشید. قیمت بطری های پلاستیکی بزرگ برای تولید کننده بسیار مهم است. اکثر تولید کننده محصولات برای بسته بندی محصول خود نیاز دارد ظروفیا بطری را انتخاب کنند که از کیفیت بالایی و قیمت مناسبی برخوردار باشد.

پلاستیکی بزرگترین تولید کننده بطری و ظروف بسته بندی در ایران به دلیل صادر کننده بودن محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار است. محصولات تولیدی آراد پلاستیک به دلیلی اینکه با تیراژ بالایی تولید می شوند هزینه کمتری برای کارخانه در بر دارد بنابراین، سفارش دهنده بطری ها با تیراژ بالا می تواند محصول خود را با کمترین قیمت وبالاترین کیفیت تحویل بگیرد.

برای سفارش و خرید بهترین بطری پلاستیکی بزرگ می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس بگیرید. واحد فروش آراد پلاستیک مشتاقانه و صبورانه پاسخگوی سوالات مشتریان هستند.

خرید بطری پلاستیکی عمده

خرید بطری پلاستیکی خالی

منبع:پلاستیک ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

بطری پلاستیکی طرح ورساچه

بطری پلاستیکی طرح ورساچه

  بسته‌بندی مناسب برای روغن‌های مالشی و خوراکی از اهمیت بسیاری برخوردار است. در این …