فروش ظروف پلاستیکی
خانه / بطری / خرید مستقیم بطری۲۵۰ سی سی

خرید مستقیم بطری۲۵۰ سی سی

بطری۲۵۰ سی سی یکی از انواع مختلف بطری پلی اتیلنی است که از پرمصرف ترین انواع بطری ها به شمار می رود و خرید مستقیم این بطری از فروشنده معتبر آن انجام می‌شود و کسانی که قصد خرید آن را دارند می‌توانند از عمده فروشان بطری آن را به دست آورند؛ خرید مستقیم از این عمده فروشان با قیمتی باور نکردنی انجام می‌شود و می‌تواند نیاز صادراتی و سایر موارد را به خوبی تامین کند.

خرید مستقیم بطری250 سی سی

انواع متنوع بطری۲۵۰ سی سی

انواع متنوع بطری250 سی سی بطری ۲۵۰ سی‌سی یکی از بطری های با تنوع بسیار زیاد از نظر شکل و اندازه است و این بطری ها می توانند در طول و عرض متفاوت وجود داشته باشند همچنین ارتفاع آنها می تواند با همه فرق داشته باشد از طرف دیگر این محصولات دارای قطر دهانه بسیار مختلف هستند که می‌تواند از ۲۵ میلی متر شروع شود و به ۴۵ میلی متر و حتی بزرگتر نیز برسد.

معمولاً این نوع باتری ها دارای درب پیچی هستند و یکی از رایج‌ترین آنها که همه ما با آن آشنایی داریم بطری آب معدنی ۲۵۰ سی‌سی است البته انواع درب دیگر نیز در این بطری ها وجود دارد.

انواع این بطری ها همچنین می‌توانند از نظر شکل هندسی با همدیگر دارای تفاوت زیادی باشند علاوه بر این تنوع رنگ در آنها نیز می‌تواند زیاد باشد به گونه‌ای که برخی از آنها شفاف و برخی نیز به رنگ‌های مختلف سبز، قرمز، آبی و بسیاری دیگر تولید می‌شوند.

بطری ها به طور کل از پلی اتیلن ساخته می شوند اما برخی از آنها نیز ممکن است از پلی‌پروپیلن باشند یا ترکیبی از این دو ماده در ساخت این محصول مورد استفاده قرار گیرد بنابراین این محصولات می‌توانند از نظر شکل و قطر دهانه و حتی جنس با همدیگر دارای اختلاف کم یا زیاد باشند.

قیمت پخش بطری۲۵۰ سی سی

قیمت پخش بطری250 سی سی پخش کننده بطری ۲۵۰ سی سی انواع مختلف این بطری را در اختیار دارد و می‌تواند نیاز مشتریان این محصول را به خوبی تامین کند و قیمت پخش بطری مذکور در سفارشات عمده ارزان خواهد بود و این برای کارخانه ها و انواع نوشیدنی ها مانند آب و نوشابه ها بسیار مناسب باشد همچنین این محصول در مدل های مختلف آن ارائه می شود و خریداران می‌تواند بر اساس محصولی که قرار است در آن ریخته شود نسبت به انتخاب گزینه مورد نظر خود اقدام کند.

قیمت پخش این باطری ارزان خواهد بود و خریداران می‌توانند در اسرع وقت نسبت به درخواست این محصول و سفارش آن برای هر آدرس و جایی که در نظر دارند اقدام کنند و به این ترتیب آن را با نرخ ارزان برای خود به دست آورند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

بطری 250 سی سی گرد ورساچه دهانه 28

بطری ۲۵۰ سی سی گرد ورساچه دهانه۲۸

عرضه بطری ۲۵۰ سی سی گرد ورساچه دهانه ۲۸، در بازار پلاستیک ایران توسط شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید