فروش ظروف پلاستیکی
خانه / درب بطری پت / سایت آنلاین درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر معمولی کد ۲
سایت آنلاین درب پلاستیکی سایز 28
درب پت معمولی کد 1

سایت آنلاین درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر معمولی کد ۲

سایت آنلاین درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر معمولی کد ۲ چه سایتی می باشد؟ سایت های فروش آنلاین انواع درب پت و پلاستیکی را با چه قیمتی ارائه می دهند؟

درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر معمولی کد ۲ برای آب بندی و پلمپ کردن بطری های پلاستیکی استفاده می شود، بطری های پت در سایز دهانه های مختلف تولید می شود و بر اساس همان هم درب پلاستیکی توسط شرکت های تولیدکننده تولید می شود.

درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر بر اساس سایز دهانه بطری های پلاستیکی با سایز دهانه ۲۸ میلی متر تولید شده است و مدل های مختلفی از این درب در بازار موجود می باشد.

ویژگی درب پلاستیکی سایز ۲۸ معمولی کد ۲

درب پلاستیکی سایز ۲۸ معمولی کد ۲ همانطور که از اسم آن مشخص می باشد از جنس نسبتا کیفیت پایین تولید شده است و همانطور هم قیمت مناسبی را به نسبت درب های چتری خواهد داشت.

درب پلاستیکی سایز ۲۸ معمولی کد ۲ در بسته های ۵۰۰۰ تایی در گونی بسته بندی می شود و از طریق روش های مختلف به صورت عمده خرید و فروش می شود.

سفارش عمده درب پت سایز 28 میلیمتر

سایت آنلاین درب پلاستیکی سایز ۲۸ میلیمتر

برای خرید درب پت سایز ۲۸ میلیمتر و ۴۵ میلی متر و دستیگره های ۲۸ و ۴۵ میلیمتر می توانید از طریق سایت های اینترنتی در این زمینه با مناسب ترین قیمت اقدام نمایید، این سایت آنلاین از مراکز فروش عمده انواع درب پلاستیکی و انواع بطری پلاستیکی و دبه های پلاستیکی می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

دستگیره بطری دهانه 45

صادرات درب و دستگیره بطری پت (سایز ۲۸-۴۵)

صادرات درب و دستگیره بطری پت سایز ۲۸ و ۴۵ میلیمتر با قیمت ارزان و …