فروش ظروف پلاستیکی
خانه / بطری / فروشنده بطری۲۵۰ سی سی

فروشنده بطری۲۵۰ سی سی

بطری۲۵۰ سی سی یکی از پر کاربرد ترین ظروف پلاستیکی است که استحکام و ماندگاری فوق العاده ای دارد و بهترین گزینه برای بسته بندی مایعات و نوشیدنی ها محسوب می شود. فروشنده بطری ۲۵۰ سی سی این بطری ها را به طور انبوه در ویترین خود قرار می دهد و سعی دارد تا اشکال متنوعی از این بطری ها را برای فروش به مشتریان در نظر بگیرد تا با تامین نمونه های متنوع تر این محصول رضایت جمع کثیری از مشتریان را جلب کند.

فروشنده بطری250 سی سی

کاربرد های بطری۲۵۰ سی سی

کاربرد های بطری250 سی سی بطری ۲۵۰ سی سی با استفاده از متریال مختلفی ساخته می‌ شود. این بطری‌ ها بهترین ظروف برای بسته بندی محصولات هستند و صنایع مختلف آن ها را برای بسته بندی و ارائه محصولات شان به بازار ارائه می کنند. کاربرد های بسیار زیاد بطری کوچک مرغوب ۲۵۰ سی سی باعث شده است که تولید این محصول در حجم انبوه انجام شود و تولید کننده آن این بطری ها را در حجم مورد نیاز متقاضیان، تامین می کند.

یکی از رایج‌ ترین موارد کاربرد بطری های ۲۵۰ سی‌سی استفاده از آن ها برای بسته بندی آب های آشامیدنی و آب معدنی است که همه ما به مراتب این نوع از بطری ها را در بازار مشاهده کردیم. اما این بطری ها نیز کاربرد های متنوع تری دارند.

به عنوان مثال اکثر عطاری‌ ها و تولید کنندگانی که به ساخت انواع روغن های گیاهی فعال هستند برای بسته بندی روغن ها و عصاره های دارویی از این بطری ها استفاده می کنند و جالب است بدانید که صنایعی که به تولید انواع مواد شوینده مانند شامپو های گیاهی فعالیت دارند نیز استفاده از بطری های ۲۵۰ سی سی را برای بسته بندی شامپو در نظر می‌ گیرند.

جالب است بدانید که بسیاری از رستوران ها و مراکز تهیه غذا شربت های مختلفی مانند چهار تخم، شربتی زعفران و غیره را به صورت آماده تولید می‌ کنند و به فروش می‌ رسانند که برای فروش راحت‌ تر این شربت ها از بسته بندی های بطری های ۲۵۰ سی‌ سی استفاده می‌ کنند.

قیمت کلی بطری۲۵۰ سی سی

قیمت کلی بطری250 سی سی بهترین بطری ارزان به عنوان مناسب ترین و بهترین انتخاب برای صنعتگرانی که این محصولات را برای بسته‌ بندی تولیداتشان انتخاب می‌ کنند محسوب می‌ شود. قیمت کلی بطری ۲۵۰ سی‌سی به عامل‌ های متعددی بستگی دارد.

به عنوان مثال بطری هایی که به صورت انبوه و گسترده و مستقیم از تولید کنندگان به فروش می‌ رسند، قیمت آن ها نسبت به بطری هایی که در بازار رایج است مناسب تر و نازل تر است. البته نوع متریال مصرفی در بدنه بطری ۲۵۰ سی سی بر روی قیمت‌ کلی آن اثر می‌ گذارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
شرکت تولیدی آراد پلاستیک
 مدیر عامل شرکت :آقای بازگیر
مشاور مشتریان:09189894678
آدرس کانال: aradplastici@
آدرس آی دی اینستاگرام: aradplastic@
پست الکترونیکی: info@aradplastic.ir

مطلب پیشنهادی

بطری پلاستیکی طرح دمبل

بطری پلاستیکی طرح دمبل

بطری پلاستیکی طرح دمبل در کارخانه پلاستیکی یکی از بزرگترین تولید کننده انواع بطری پلاستیکی …

دیدگاهتان را بنویسید